(8-37) 32 44 54
Kaunas
GRŪDOS biurų kontaktai
I-V 09:00 - 18:00,   VI : Nedirbame,   VII : Nedirbame

Užsakyti kelionę artimiausioje kelionių agentūroje
Parašykite mums

Kelionė į Estiją su GRŪDA

Vasara yra pats geriausias laikas, kada galima sau leisti atsipūsti nuo mokslų, darbų ir išvykti į kelionę. Jaunimas, o ypač studentai, labai mėgsta pramogauti, pamatyti kažką naujo, pažinti kitą kultūrą, bet dažnai tam trugdo laiko ir pinigų stoka. Tačiau skiriant vieną savaitgalį bei minimalias pinigines išlaidas taip pat laisvai galima paatostogauti svetur bei patirti daug nuotykių. Puikus pavyzdys aktyvioms atostogoms yra visai netoli - kaimyninėse Baltijos šalyse.

Mes, dvi pirmo kurso studentės, vieną savaitgalį būtent taip ir padarėme. Su kelionių agentūros „Grūda“ pagalba, išvažiavome į Estija. Paslaptingoji Sarema ir senasis Talinas 2d. su tikslu pamatyti ramybe dvelkiančias Estijos salas ir Viduramžiškąjį Taliną. Autobusu anksti ryte išvykome iš Lietuvos, o vidurdienį jau kėlėmės keltu į pirmąjį kelionės tikslą - Muhu salą. Čia aplankėme etnografinį kaimą-muziejų  ir kukliąją salos baznyčią, apie kurią idomias istorijas papasakojo nuostabi gidė. Toliau važiavome į didžiausią Estijos salą - Saremą. Joje pamatėme pagrindinį miestą Kureserę, vyskupų pilį, kurios kiemelyje tuo metu kaip tik vyko graži ir iškilminga vaikinų chorų šventė. Vakarop pajudėjome link Talino.

Po ramios dienos salose, prasidejo mums, kaip studentėms, pati linksmiausia kelionės dalis. Apie 23 val. įsikūrusios viešbutyje, kuris buvo miesto centre, išejome susipažinti su naktiniu Talinu. Senamiestyje iš visų pusių grojo muzika, šurmuliavo ir juokėsi jaunimas. Vakaro atradimas - "Labor bar" kokteilių baras, išsiskiriantis unikaliu dizainu, netradicine aplinka ir gėrimų pateikimu. Baro tema – chemija. Sunku nupasakoti, bet absoliučiai verta aplankyti bei pamatyti.

Po kupinos gerų emocijų bei linksmybių nakties, išaušta ankstus rytas, kuris pranašauja ateinant dar geresnę dieną. Saulė plieskia nuo pat ryto, dangus giedras, jokio vėjelio – puikios salygos apsižvalgyti po Estijos sostinę – Taliną. Gidė aprodo visas gražiausias bei įdomiausias sostinės lankytinas vietas, papasakoja jų istoriją, taip pat rekomenduoja geriausias maisto įstaigas, nuveda į vieną iš įspūdingiausių miesto panoramų, o tada laisvas laikas pažinti miesta patiems – pagal kiekvieno iš mūsų poreikius. Mes keliaujame skanauti vietinių patiekalų į unikalųjį, turistų lankomą „Olde Hansa“ restoraną, kuris yra savitas tuo, kad čia galima pasijusti lyg tikruose Viduramžiuose. Restoranas paskendęs žvakių šviesoje, interjeras bei restorano darbuotojai taip pat atrodo lyg būtų iš to laikmečio. Rekomenduojame bent užeiti ir pasižvalgyti ten, pajusti tikrą Viduramžių dvasią. Talino senamiestyje daug ne tik viduramžių stiliaus architektūros kūrinių, bet ir restoranų bei kavinių.

Toliau žygiuojame per įvairias drabužių ir avalynės parduotuves. Pakilią nuotaiką sukuria trys vaikinai – gatvės muzikantai, jų muzika nuostabi ir skamba per visą senamiestį. 4 laisvo laiko valandos praskrieja lyg viena ir mes jau skubame susitikti su savo grupe ir ruoštis kelionei namo. Dvi dienos praėjo greitai ir maloniai išvargino, bet nerealūs prisiminimai liks ilgam. Bevažiuodamos kalbėjomes apie tai, kaip tokios, iš pirmo žvilgsnio niekuo neypatingos ekskursijos, gali taip suartinti. Per šias dvi dienas pasimiršo visos problemos, rūpesčiai ir darbai, kuriuos palikome namuose, susipažinome su naujais žmonėmis. Keliauti yra labai smagu, siulome tai ir jums!

Geriausi pasiūlymai - tiesiai į Jūsų pašto dėžutę
Sveikiname! Jūsų el. pašto adresas užregistruotas.
Sveikiname! Toks el.pašto adresas jau yra prenumeratorius.